Promocijski tisk
Izvor majice je še danes nepojasnjen. Sami začetki tega artikla segajo v konec 19. stoletja. Simbolni status majice ter trend nošenja tega artikla sta kmalu zatem populizirala ameriška filmska igralca Marlon Brando in James Dean. V 60. letih 19. stoletja se je začela množična uporaba majic, na katere so dobile prostor protivojne parole, s katerimi je takrat množica izražala svoje nezadovoljstvo in upor do sistema.
Prve promocijske majice so bile črne, med leti 1970 in 1980 pa so služile predvsem za promocijo različnih rock koncertov. Te majice so običajno imele sliko rock skupine ter datum njihovih koncertov. Današnja uporaba majic je raznolika, zato je težko napovedati v katere smeri se odvijal njen razvoj.
V podjetju Etiketa ponujamo promocijske majice in ostale tekstilne artikle, za katere verjamemo, da so lahko ena izmed najboljših promocij za vaše podjetje ali blagovno znamko. Zakaj je temu tako nam povedo naslednji podatki:
- Več kot 40% vseh Slovencev ima v omari vsaj eno promocijsko majico
- Več kot 50% vseh svetovnih potrošnikov čuti večjo pripadnost do podjetja, ki jim je podarilo lastno majico
- Skoraj 60% vseh promocijskih artiklov predstavljajo majice
- Povprečna promocijska majica je uporabljena vsaj 80x preden je odvržena v koš za smeti
- Izmed vseh artiklov potrošnikom ostane najbolj v spominu nič drugega, kot promocijska majica
Mi Vam priporočamo majico. Lahko pa si izberete tudi kakšen drugi tekstilni artikel ali promocijsko tiskovino.
Kontakt: Rok Kržišnik, M: +386 31 636 660, T: +386 4 51 58 420, rok.krzisnik@etiketa.si
Seznam novic